Life is full of suprises

Blev lite andrade planer idag. Huset skulle namligen visas kl 2. Sa jag hjalpte familjen att stada huset. Fick bra beloning.
Medan huset visades gav jag mig ut pa en joggingtur/promenad. Smaregnade lite forst men sen i slutet sken solen. Sa jag var glad att det inte kom en stortskur. Var ju ute i 1.5 timme.

Sa har precis tagit en harlig dusch och atit omelett. Just nu biter jag pa ett smaskigt apple och lyssnar pa hog musik. Ar namligen hemma sjalv. De andra ar pa ett barnkalas. Sa livet leker.
Ar pa toppenhumor. Glad over att jag bara kan sitta har och ta det lugnt och sa har jag san dar skon kansla i kroppen som ni vet man har nar man har tranat.
Nu ringde Robyn och sa att det var nagon som hon kande som vill ha stadat sitt hus, och da hade Robyn sagt att jag var bra sa jag kunde komma dit och stada om jag ville. Funderar pa om jag ska gora det eller inte, men antar att jag sager ja.
Det ar ju alltid bra med pengar. Det jag ar osaker pa ar om jag klarar det. Vet ju inte riktigt vad hon vill ha gjort sa kanske ar en del grejer som jag inte vet hur man gor. Eller om jag rakar forstora nagot.
Kanske ska saga nej anda. Eller sa ar jag arlig och ringer henne och fragar vad hon vill ha gjort, och om det ar nagot som jag inte vet hur man gor, kan jag ju bara saga det.
Ah, vad svart. Det ar sa latt att bara saga nej.
Okej, jag har bestamt mig. Jag ringer henne och ser vad hon vill att jag ska gora. Om det inte blir bra ar det inte hela varlden. Jag maste vaga mig pa utmaningar!
Jag klarar det har!
Ska forsoka att gora det i morgon isf. Fast ska kanske vara hundvakt i morgon. Shit, nu kor det ihop sig lite.

Kanske battre jag stadar pa tisdag eller torsdag nar barnen ar i skolan. Da ar ju inte familjen hemma heller.
Ah, sa far det nog bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0