Inte latt

Det blev ingen stadning idag. Jag akte dit och da var dorren last, sa jag forsokte ringa dem men ingen svarade.
Men det kanske var lika skont. Fast skulle behovt pengarna.
Sa istallet akte jag till WalMart och spenderade massa pengar. Fast inte sa mycket till mig sjalv, mest till andra. Sa det kanns bra.

Nu sitter jag har och forsoker satta mig in i tonaringens tankande samtidigt som jag forsoker forsta en tonaringsforalder.
Inte det lattaste precis. Kul att man marker hur ens tankande och asikter har andrats sen man var 15. Ar nog tur det

Kommentarer
Postat av: Felice

Åh, läste för ett tag sen att flygbiljett hem var bokat och klart nu! Spännande!! Hade varit kul och tträffas när du kommer hem :) Tiden går så fort som du säger, kommer ihåg när du satt på bussen och sa "det går nog ganska fort ett år ändå" och visst, nu sitter vi här :) Hoppas du får en toppen sista tid i staterna! Kram

2009-05-23 @ 12:12:13
URL: http://anderssonfelice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0