Kopa cykel?

Forbereder lite smasaker infor hemresan nu. Har packat ner lite klader och skor som jag inte kommer anvanda har innan jag aker hem.
Jag kommer iaf fa plats med allt som jag behover i en stor resvaska, en stor lada och handbagage. Det kanns skont. Eller det beror ju pa hur mycket jag kommer shoppa iofs. Men det ska nog inte vara nagra problem.
Jag rullade kladerna precis som en kompis tipsade om. Tack kattis!

Har funderat pa att investera i en bra cykel, som man kan trana med. Men kanske battre att vanta och se vad jag kanner for nar jag kommer hem. Kan ju vara att jag ar sa sugen pa att cykla bara for att jag inte har gjort det pa ett ar.
Men tycker att det skulle vara en rolig traning. Jag gillar ju att springa och da ar det bra att cykla ocksa for att inte overbelasta muskler och leder.
Inlines ar nat annat som jag fatt upp intresset for. Men jag vet inte riktigt om det ar nat att satsa pa. Ni vet ju hur det gick forra gangen jag testade. Om inte - sok pa xSanna pa YouTube sa far ni er ett gott skratt

Har blivit ett riktigt traningsfreak har, far se hur lange det haller i sig nar jag kommer tillbaks till Sverige.
Har last mycket pa www.iform.se - en ny bra traningssida som jag har hittat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0