Can't wait

Har akt pa en forkylning. Men salange det inte ar svininfluensan ska jag val inte klaga.
Sa ska bara kolla klart pa One Tree Hill sen ar det dags att ga och nana.
Jag ar ledsen men jag orkar inte skriva sa mycket just nu.

Men jag har en bra nyhet. Robyn fragade mig hur jag hade tankt att gora nar jag skulle ta med alla grejer tillbaka till Sverige. Jag sa att jag bara hade en resvaska men att jag behover minst en till. Da kom hon med ett bra forslag, namligen att ta en stora lada istallet for resvaska.
Sa ska nog kora pa det. Da behover jag inte kopa en resvaska samtidigt som jag kan ta med mig fler grejer.
Ska nog provpacka imorgon och se hur mycket plats jag behover.
Kanske lite tidigt, men tiden kommer nog ga snabbt och det ju vara bra att vara ute i god tid eller hur ;) 
...okej, jag ar enormt forvantansfull och lycklig over att fa komma hem, sa jag kan inte halla mig. Maste borja packa lite nu. haha

Nu ar reklamen over sa ska aterga till tvn.
Puss&Kram pa er


Vill bara hem och gosa med er. Saknar & alskar er saaaa mycket!

Kommentarer
Postat av: kattis

haha jag har ocksa provpackat! ett tips ar att rulla ihop kladerna istallet for att vika. jag fick plats med nastan dubbla mangden i samma vaska da! om du inte redan visste det vill saga.

men snart ses vi du :)

2009-05-09 @ 00:01:08
URL: http://hurrayforla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0