Tur jag inte har kreditkort.. Ooops det ar ju det jag har

Nej, sa farligt var det inte. Har lart mig att jag maste ha koll pa mitt kort sa jag inte drar over. Aven om jag inte har kreditkort kan man namligen "lana" 400 dollar av banken. Sa otroligt kasst!

Idag var barnen i skolan sa jag akte med Alice och hennes basta kompis, som ar har och halsar pa, till Fayetteville.
Gick in pa Forever21 och ojojoj.. de hade sa otroligt mycket fint. Kunde inte lata bli att spendera lite pengar dar. Jag har ju trots allt varit valdigt duktig och jobbat en hel del. Sa jag maste ju belona mig sjalv, eller hur!
Detta ar lite av vad jag kopte. Det gor sig inte sa bra pa bild men men..


                                                                               
Mycket monster, men kan va roligt sa det inte bara blir svart och vitt.


Jaha, vad hander annars har da.
- Bensinen har blivit riktigt dyr. Antar att den ar annu dyrare i sverige.
- Pratet om svininfluensan har lugnat ner sig. Har faktiskt inte hort nagot pa lange nu.
- Visning av huset igen imorgon. Varfor kan ingen bara ta och kopa det snart.
- Just nu ar en period har med manga stormar och aven tornados. Vi hade en tornado har bara nagra mil ifran Bentonville, for nan veckan sen. Var ganska laskigt for jag horde det pa radion nar jag var ute och korde. I riktning mot vart tornadon var. Men ingen fara alls.
Stormarna kan vara ratt laskiga ocksa, for de ar sa otroligt hogljudda. Nu pa sommaren ar det ocksa valdigt klibbigt klimat. Man blir svettig sa fort man gar utanfor dorren. Och sen sa fort man kommer in nagonstans borjar man frysa av airconditioningen. Men jag ska inte klaga. Det ar val harligt nar det ar varmt och solen skiner.

Idag ar det exakt 1 manad kvar tills jag ar hemma!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, va snygga kläder Sanna!

2009-05-20 @ 10:53:17
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Elin

åh vad fina saker du köpt, rikigt somriga och härliga! vad glad man blir när man ser sådana kläder. å du var lätt väl värd dem också så som du sliter! Ta hand om dig. puss

2009-05-20 @ 20:25:54
URL: http://andreassonelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0