Monday

Ni far ursakta min daliga uppdatering. Har inte riktigt haft tid att skriva har de tva senaste dagarna. Men tror att ni fortfarande lever.

Jag vet inte riktigt vad som har hant men det dyker upp jobbmojligheter hela tiden nu. Typiskt sa har i slutet. Eller det kanske ar bra for da hinner jag inte gora at alla pengar och jag kan ta med mig lite hem till sverige.
Sa jag kan hitta pa massa roliga saker med er darhemma. Och om inte annat sa maste jag ju spara om jag ska plugga.
Kor dock ihop sig lite denna helgen som kommer. Ska namligen vara hundvakt hela helgen samtidigt som jag ska hjalpa robyns mamma att stada. Men det loser sig sakert.
Sen ville de att jag skulle komma tillbaka och stada denna veckan hos dem som jag stada huset at forra veckan.




3 veckor kvar


Kommentarer
Postat av: Mormor

Är det morgongymnastik eller!!Förstår att du har fult upp.Tänk bara 4v. så är du här igen.Kram Mormor

2009-05-19 @ 08:57:46
Postat av: Erika

Vilka härliga bilder! :D

2009-05-19 @ 11:00:00
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: emma

haha, va söta ni är!

2009-05-19 @ 11:04:18
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0