Nast sista helgen hemma i Bentonville

Vilken helg! Sitter har med traningsvark i hela kroppen. Har kommit pa att stadning ar bra styrketraning.
Det har varit sena natter och tidiga morgnar sa ar helt slut just nu.
Men det var mycket roligare att stada an vad jag trodde. Det var trevlig och rolig stamning mellan alla. Robyn hade laddat ner bra musik. Dessutom fick jag lite bra saker. Men vet inte om jag kan ta med mig allt.
Har ju varit hundvakt ocksa. Jag blir sa orolig varje gang jag kommer in dar i huset. Zoe, hunden, ar namligen 14 ar och varje gang jag kommer sa ligger hon helt still i soffan och sover. Och innan jag hinner ga fram till soffan och klappa henne och se att hon ror pa sig, hinner nastan mitt hjarta hoppa ur. Usch, det ar hemskt.
Sen sa grannen idag att hon hade skallt hela natten igar tills hon blev sa trott att hon somnade. Vet inte vad det kan vara. Om det ar sa att hon inte gillar att vara ensam pa natten kanske. Familjen sa att jag garna fick sova over i gastrummet for Zoe gillar nar det ar manniskor runt omkring. Sa ska kanske gora det i natt.

I morgon ar det Memorial Day, en rod dag, sa Robyn & Eddie jobbar inte. Men de ska formodligen hjalpa till att flytta sa jag ska nog jobba anda. Eller sa kanske deras kusin ska passa dem. Hon har namligen gjort det hela helgen. Far se hur det blir.
Sen skulle Robyn & Eddie tydligen till San Diego i veckan. Men forhoppningsvis ar det bara tva dagar. Ar sa fruktansvart trott namligen och skulle garna vilja kunna ga och lagga mig tidigt och sova ut. Men blir svart om jag har barnen pa kvallen. De lagger sig namligen senare an mig, haha. Samtidigt har jag ju bara tva arbetsveckor kvar sa overlever nog.

Nu ska jag lagga mig i sangen och kolla lite pa tv. Ska bli sa skont att lagga upp benen. Hade onskat att jag kunde ga och lagga mig. Klockan ar trots allt kvart i 9. Men maste slappa ut hunden kl 10.
Sa jag gar formodligen over dar nu och kollar pa tv kanske. Sa sover jag dar i natt. Sa far det nog bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0