What a feeling

Glomde beratta for er att jag holl en 4dagars bebis i helgen. Hade helt glomt av hur sma de ar.
Jag blev sa rord att jag fick tarar i ogonen. Det var en san speciell kansla, att halla ett sant litet knyte i famnen.

En annan lite mer haftig kansla - for lite mer an en timme sen tog Eddie med mig pa en liten runda i Porschen. Det var hur coolt som helst. Han drog pa riktigt snabbt pa rakstrackorna. Kandes som att aka i en bergochdal bana fast annu haftigare. Var lite nervos nagra ganger. Det ar ju en racerbil sa bromsarna ar riktigt bra. Sa jag sag stoppskyltarna komma narmare och narmare och tankte "ska han inte bromsa snart?" men han beholl hastigheten och sen tvarbromsa han. 
Nar vi kom hem hade vi en lang diskussion om racing. Det var valdigt intressant faktiskt. 

Just det, Eddie sa att jag kunde provkora Porschen om jag ville. Men den var manuell och jag kommer inte ihag hur man kor. Alltsa arligt talat jag har helt glomt av sa jag vagade inte prova. Nagot som jag formodligen kommer angra resten av mitt liv. Men har iaf suttit i forarsatet pa en Porsche. Ganska coolt det ocksa.


Eddie pa racingbanan. Det gula klistermarket har han dock inte pa nu. Det var bara reklam under racingloppet. 

Kommentarer
Postat av: Erika

Håller med dig, det är så mysigt med bebisar, det är verkligen en speciell känsla att hålla ett sånt litet liv i famnen. :)

Jag hade också gärna velat åka med en Porsche, den dagen jag blir riktigt rik ska jag ta och köpa en bil av just det märket ;)

2009-05-26 @ 17:45:37
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0