Bilder från Hälsoprofilsbedömningen igår


Här sitter Camilla i sitt lilla testrum





Camilla började med ett hälsosamtal


Sedan var det dags att testa blodtrycket


Efter det skulle vi se hur mycket mitt skelett väger och utifrån det även få fram hur mycket kroppsfett jag har.


Sista testet var ett konditionstest




Det var väldigt roligt och intressant att göra en Hälsoprofilsbedömning. Och det var gratis dessutom. Perfekt!

Är ni intresserade av en Hälsoprofilsbedömning så hör av er till Camilla Johansson 070-3085915






Kommentarer
Postat av: Camilla

men sannnaaaa! nu har du allt lovat för mycket... du kan ju bli min assistent då, om jag ska klara ta emot alla beställningar ;)

2010-04-23 @ 12:57:04
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Christian

hihi sannish, äntligen startat din blogg:)

2010-04-24 @ 00:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0