En liten uppdatering om gårdagen

Jag mötte upp Camilla i skolan vid 10-tiden. Vi skulle ha en intervju med en tjej som läser 4e året på Hälsovetarprogrammet. Hon hade lite frågor angående vår praktik.
Sedan var det dags för några timmar intensivt plugg. Trots att det finns mycket roligt folk att kolla på är jag alltid dubbelt så ambitös när Camilla och jag pluggar i skolan framför våra datorer än när jag sitter hemma eller i en datasal.
När Camilla hade gått hitta jag annat sällskap och det blev massa youtube klipp innan det var dags att möta upp min gosiemma vid stationen.
Jag och Emma var jättehungriga så det blev thaimat. Yummy!! Sen blev det ett hårt träningspass på Friskis innan vi kunde sätta oss i soffan och slappa lite. Eller jag slappa och emma plugga inför ett prov hon ska idag.
Träningspasset tog nog hårt på emma för hon försov sig ;) Men som tur var hann hon till bussen.

Nu sitter jag i skolan och försöker göra allt för att hålla ögonen öppna. Inte det lättaste när man sitter själv med en hemtenta. Men jag ska göra mitt bästa!
Ikväll ska jag och camilla hänga på fritidsgården. Yeeey!





Jag har alltid lika roligt med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0