Ett nytt försök

Har haft cirka ett halvårs uppehåll i bloggen, men nu har jag blivit sugen på att blogga igen.
Som tur är har jag fått låna en kamerasladd av min kära vän Camilla så jag kan lägga över bilder från kameran till datorn, för det är ju väldigt viktigt. Jag menar vad är en blogg utan bilder liksom!? Inte lika rolig i alla fall.

Idag har jag haft en slappissöndag, vilket var väldigt skönt och välbehövligt. Det har varit mycket denna veckan och kommer så även vara nästa vecka. Så jag har laddat med massa energi nu!
Har ju haft ont i halsen några dagar men har druckit massa te och honungsvatten i hopp om att det ska bli bättre till i morgon. Får inte bli sjuk! Det har jag inte tid med.

Så nu tänkte jag göra mig redo för att krypa ner i sängen. Men tror inte jag kan somna riktigt än så det blir nog till att läsa en bra bok innan jag somnar.

Förresten jag bloggade under mitt år i USA så om ni är intresserade av att läsa hur det var kan ni läsa alla gamla inlägg under kategorin "Mitt liv som AuPair".

Godnatt!



Avslutar med en bild som jag hittade i arkivet från när jag var i USA

Kommentarer
Postat av: Camilla

söt du är min lilla sanna! och nej du får verkligen inte bli sjuk, jag klarar inte praktiken (även om vi inte fått nån plats) utan dig! välkommen till bloggfamiljen förresten, ser fram emot många långa inlägg från dig ;)

2010-04-18 @ 21:46:24
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej Sanna! Va kul att du gillar det! :D Måste erkänna att jag är nöjd jag också med lägenheten.



Det var roligt att du också gör ett nytt försök att uppdatera i bloggen. Jag ska försöka att klämma in lite tid så att jag kan skriva något inlägg då och då, så att du får lite att läsa.



Stor kram

2010-04-19 @ 15:12:33
URL: http://xerikax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0