Fredagsmys

Ikväll blir det en fredagskväll i min ensamhet. Har nog inte hänt på flera månader. Men jag är inte bitter.
Sitter här med en stor kopp te och choklad. Har kommit en ny choklad nu med blåbärssmak. Smakar helt okej.
Medan jag sitter här och gottar mig vet jag att det är många tjejer som ska vara med på Herrmiddagen imorgon som har pinat sig och levt på sallad hela veckan. Jag säger bara stackars dem! Jag menar de kommer ju gå ner max 1 kg och ett kilo hit eller dit spelar nog inte så stor roll.
Dessutom behöver man ju ladda upp med massa energi inför morgondagen. Här ska showas!!




Hoppas ni har en bra fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Camilla

sallad hela veckan var min plan också men hur kul är det haha. själv har jag kolhydratladdat med pasta, surdegsbröd och mango ikväll, vi måste ju hålla hela dagen/kvällen/natten/morgonen... hihi

2010-04-23 @ 21:38:58
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: sanna

ja men precis!! men vafan vi är ju redan så sexiga och vältränade så det spelar ju ingen roll. Jag menar vi vill ju inte ta över killarnas uppmärksamhet helt. De andra tjejerna måste ju synas också ;)

2010-04-23 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0