Klättrar upp på karriärstegen

Just nu har jag inställningen att ju mer erfarenheter man har desto bättre är det. Och att det är genom utmaningar som man växer som människa (jag vet, lite klyschigt, men det stämmer verkligen).
Det senaste året har jag nämligen gjort massa grejer som jag kanske inte hade gjort i vanliga fall och det är verkligen en härlig känsla när man klarat det. 
Jag har blivit lite inspirerad av filmen "Yes man" och försöker säga ja till det mesta. Alltid lär man sig nåt!
Jag har ju bestämt att jag ska bli något stort när jag blir stor. Och det ska jag fasiken se till att jag blir också!

Jag har klättrat ett steg längre upp i karriärstegen idag då jag blev utsedd till sekreterare för Hälsovetarnas utskott HÄRDAT. Det var några som föreslog mig som Vice Ordförande, men där går gränsen!
Jag har ju massa andra planer för hösten. Som att jobba som samtalsledare för ett projekt som heter ELLEN, vara studentambassadör och så hoppas jag på att få jobba extra också. Så jag kanske inte ska ta på mig för mycket ansvar.
Jag är också projektledare tillsammans med Camilla för något som kallas för Hälsoveckan. Den kommer äga rum på Högskolan i början av hösten. Det ska verkligen bli spännande!







Att åka som AuPair är ett av de absolut bästa beslut jag har tagit

Kommentarer
Postat av: Louise

duktig du e sanna=)

2010-04-28 @ 21:11:53
URL: http://raederow.blogg.se/
Postat av: Erika

Va kul! Det kommer du att fixa galant :)

2010-04-28 @ 21:41:16
URL: http://xerikax.blogg.se/
Postat av: Camilla

men sanna gumman.. jag är orolig för dig, hur du ska hinna allt? lägga bönor i blöt och sånt ;( men bara du hinner träna med mig då och då så blir jag glad :)

2010-04-29 @ 15:18:01
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0