Lyckorus

Nu har jag och Camilla äntligen fått en praktikplats!! Tyckte det var på tiden då vår praktik började idag.
Och det allra bästa var att vi kan använda oss av de idéer som vi hade tänkt i från början. Idéerna passar nästan bättre till den praktikplats vi har fått nu.
Först hade vi tänkt att vara på en skola och undersöka hur eleverna mår och sen göra ett projekt ut efter det. Men efter att ha ringt alla Trollhättans skolor utan att få något positivt besked var vi tvugna att ändra strategi. Så istället fick vi napp på en fritidsgård som ligger här i Trollhättan. Jag och Camilla har massa bra idéer så det ska bli väldigt spännande att se hur det blir.

Så fort jag hade lagt på luren efter att ha fått reda på det underbara beskedet fylldes jag av ett lyckorus och bara stod och hoppa här i rummet. Man har haft sån ångest över sig så det var en sån lättnad att äntligen ha hittat någon som vill ta emot oss. Härlig känsla!

Känslan blev inte direkt sämre när det sedan var dags att planera för lördagkvällens stora event. Jag är så peppad! Ni får veta mer på söndag..


Du & Jag, vilket team!


Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah vilken bild! var det det snyggaste du kunde hitta eller?

2010-04-20 @ 08:02:41
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Siv

Å så roligt det låter. Ska bli spännande att höra resultatet av ert arbete. Lycka till!!

2010-04-20 @ 09:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0