Personlighetstest

Jag härmar alla andra och lägger ut ett personlighetstest. Jag tycker det är så kul med sånna här test och spännande att se vad man får för svar.


Din personlighetstyp:
Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare, hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker.

Det stämde väldigt bra in på mig faktiskt. Även om jag inte skulle påstå att jag har ett välutvecklat sinne för form och funktion.
Men jag har ju läst rätt program. Barn-och Fritid på gymnasiet och nu Hälsovetarprogrammet. Kanske skulle satsa på präst som nästa.. ;) nja då blir jag nog hellre hemmafru eller varför inte köra på en helt ny bana och bli designer.

Ja framtiden får utvisa...


Kanske jag en vacker dag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0