Smaskens

Äntligen har jag fyllt på matförrådet med massa god mat. Det behövdes verkligen. Som idag t ex. åt jag rödbetor, vita bönor och lök till lunch. Var väl helt okej, jag är inte kräsen. Men när man kan äta goare grejer så...
Hade tänkt att jag skulle skärpa mig lite när det gäller att laga mat. Börja laga lite rätter och så. Det är ju varken tidskrävande eller svårt på något sätt. Men det krävs lite planering. Och fantasi! Det är ju inte min starka sida direkt. Nä jag får helt enkelt ta och skärpa mig! Jag kan bara jag vill!
Eller?!
Försöker komma på vad jag kan göra till middag men inser att jag varken har något kött eller någon fisk upptinat. Fasen, det var ju det jag skulle köpa!
Hmm... det får bli nåt vegetariskt då.


Köpte dinkelskruvar som är gjort på en typ av alger. Älskar pasta men min mage mår inte så bra av vanlig pasta därför ska det bli spännande att prova dessa.


Kommentarer
Postat av: Siv

Vad kul att du har börjat mad bloggen igen, det är alltid kul att läsa.Svar på det du har skrivit, visst kan du laga mat.Tänk om det bara blev av att jag kommer, så kunde vi laga lite mat tillsammans.Kram på dej..

2010-04-19 @ 20:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0