Älskar känslan av träningsvärk

Var ju på gymmet igårkväll så vakna med härlig träningsvärk. Love it!
Det är häftigt hur mycket träning kan göra för humöret. Jag gick runt med ett leende på läpparna nästan hela tiden på gymmet igår för jag tyckte det var så kul.
Jag önskar att alla kunde känna den känslan. Jag tycker så synd om dem som tvingar sig själva till gymmet för att de måste. Det ska ju vara kul att träna ju! Och det finns ju så många olika grejer man kan göra så nåt borde man ju tycka är roligt.
Sen är det nog viktigt att man ser till att prova nya saker också och inte hålla med samma, då tröttnar man nog lätt. Just nu håller jag på med lite kondition och styrketräning på gymmet men när jag kommer hem vet jag att det blir olika friskispass istället. På så sätt känner jag att jag kan köra stenhårt med det jag håller på med nu och sen blir det spännande och kul att prova nåt nytt.
Friskispass och att jogga utomhus är ändå mina favoriter. Jag önskar att det fanns fler yogpass på friskis. Jag skulle så gärna vilja börja med det. Både som avslappning och för att stretcha ut kroppen. Känns som att det behövs efter all styrketräning.

Det blev ett träningsinlägg i bloggen idag. Har inte så mycket annat att skriva om just nu ändå.


Att rocka rockring har blivit en populär träningsform. Dock är det lite för svårt för mig. Fast om jag övar så kanske..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0