August 19th

Jaha, då var det torsdag morgon. Tänkte att jag skulle försöka förbereda mig inför mitt liv hemma i den andra världen, det vill säga hemma i Trollhättan.
Så jag ska kolla lite på vad jag behöver för kurslitteratur, samt beställa det. Sen håller ju Camilla och jag i ett projekt på Högskolan som heter Hälsoveckan. Så vi försöker få massa företag, föreningar och organisationer till skolan. Hälsoveckan är vecka 37 så det är inte så långt kvar och det är massa som ska förberedas så ska försöka jobba lite med det också. Får ju passa på nu när jag har så mycket tid över.

I eftermiddag blir det gymmet och sen ska jag äta middag med Llanely och Mirka. Jag fick bestämma vart vi skulle äta så det blir thaimat! Mums!!


Vill också gratta min kära bror Tobias som fyller 19 år idag. Grattis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0