Busy schedule

Det är mycket som händer nu innan jag ska åka.
Middagen igårkväll var hur god som helst och vi pratade massa om framtiden och jag fick några bra idéer.
Idag har jag vart på gymmet och sen åkte jag till Chalin och solade min bleka kropp lite. All min solbränna har ju försvunnit!
Efter det gjorde vi köttbullar, potatismos, brunsås och vi hade till och med lingonsylt!! Chalin beställde en burk Felix lingonsylt på nätet för några veckor sen. Så det kändes som om jag var i Sverige. Jag är lite stolt över att jag lyckades så bra trots allt.
Och hans familj tyckte det var gott också så det var ju tur!!

Nu måste jag verkligen krypa i säng. Borde ju vara smart och gå och lägga mig tidigare nu så att jag anpassar mig bättre till den svenska tiden. Kommer bli ganska tufft annars eftersom jag inte har många dagar att vila upp mig på innan skolan och allt omrking börjar. Men jag måste ju ta vara på tiden här också!!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: siv

Godmorgon!Förstår att du hade en bra dag igår. Njut av godbitarna så mycke du kan nu är det inte många dagar kvar.Kram på dej.

2010-08-21 @ 11:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0