en snabbis

ska snart iväg och träna så det får bli en liten snabb uppdatering.
Jag satte aldrig på datorn när jag kom hem igårkväll för jag blev nämligen bjuden på thaimat efter gymmet så jag kom hem ganska sent. Åh, jag älskar thaimat! Ska försöka göra egen thaimat när jag kommer tillbaka till trollis. Billigt och supergott!!

Idag har jag spelat tv-spel med John Thomas. Önskar att jag hade kommit på att de hade tv-spel tidigare. Måste erkänna att det är riktigt skoj att spela även om det är för barn. Det är ganska svårt ändå.
Så nu är jag sugen på att köpa ett playstation!

Kan inte fatta hur fort veckan har gått. Nu har jag bara 7 arbetsdagar kvar!

Nu måste jag kila..


Kommentarer
Postat av: Camilla

hej vännen! min mailadress funkar igen, så du vet :)

2010-08-06 @ 11:31:38
URL: http://millajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0