Freezing

Sitter här och håller på att frysa ihjäl. Fattar inte varför amerikanare ska ha så kallt inomhus!
Ska försöka skriva lite ändå.

Mitt jobbschema har ändrats lite nu. Kate har börjat i skolan och John Thomas har uppehåll från förskolan så han är hemma hela dagarna. Det innebär att jag jobbar hela dagar varje dag.
Är lite ledsen över att jag inte kan gå till gymmet på förmiddagarna, men samtidigt innebär det ju mer pengar så det är ju bra.

Just nu ligger John Thomas och sover men han vaknar nog när som helst. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Han älskar att gå promenader så kanske kan börja med det.



Från häromdan när Kate & jag tog massa kort


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va brun och söt du är! Längtar verkligen tills vi ses :D

2010-08-04 @ 23:51:32
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0