I can breath again

I söndags när jag kollade mitt saldo visade det att jag bara hade 400 dollar kvar, vilket innebar att jag inte skulle ha en enda dollar kvar när jag kom tillbaka från New Orleans. Jag fick panik!! Jag vet att jag spenderade en hel del pengar i New Orleans, men jag var så gott som helt säker på att jag höll mig inom min budget.
Så jag var helt chockad! Så jag har gått och vart orolig ända tills klockan 5 nu i eftermiddags.
Då åkte jag nämligen till banken och det visade sig att pengarna från mina lönecheckar som jag lämnade in på banken i torsdagskväll inte kom in på mitt konto förrän i måndags.
Det betyder att jag har 1 300 dollar, vilket jag också trodde att jag skulle ha. Så nu är det lugnt!!

Jag kommer inte ha några pengar kvar efter att ha betalat tillbaka lånet till mamma. Men det är ingen fara. Jag vet att jag inte har slösat med pengarna här utan använt dem smart så jag har inget dåligt samvete.
Det känns så skönt! Nu kan jag sova gott i natt!
Eller kanske inte.. nu oroar jag mig istället för om jag blir rånad eller nåt händer med pengarna. Jag tog nämligen ut pengarna idag och stängde mitt bankkonto. Det innebär att jag ska åka hem med ca 8 000 kr i sedlar.
Wish me good luck!!
Nädå det ska nog inte vara några problem. Eller undra om det är bäst att ha dem på sig eller i säkert förvar i handbagaget. Nej, i handbagaget är nog ingen bra idé ifall jag glömmer det eller nåt händer med det.
Hmm.. får fundera vidare på detta.


Kommentarer
Postat av: Siv

Hej Sanna! Förstår att du har haft en fantastisk resa med många härliga upplevelser och fina minnen som du får med dej hem.Mycke god mat. Nu blir det väl sill hemma i Trollhättan hi hi.Kram på dej.

2010-08-19 @ 10:20:00
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 10:34:57
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin blogg då har hur länge har du bloggat!:D KRAM

2010-08-19 @ 10:36:41
URL: http://sarapiper.blogg.se/
Postat av: lovisa

HejsaN:) fin blogg! är allt bra?:)

2010-08-19 @ 11:09:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0