Last night in the house

Jag kom precis hem från en baseballmatch. Eddie hade lyckats få tag på platser i det bästa båset på hela stället, nämligen ägarens, för han kände nån där. Det skulle egentligen kosta 3 000 dollar (ca 23 000 kr) men istället fick han det för 200 dollar (ca 1 600 kr). Så det var en bra deal!!
Så man kunde sitta i sköna fotöljer och soffor inomhus och kolla på matchen om man ville. Men självklart ville jag ha den rätta stämningen så jag satt ute.
Och det var massa god mat så nu är jag proppmätt.

Ska försöka lägga mig snart. Det kommer nämligen vara sista natten som jag sover här inatt. För imorgon kommer Chalin och hämtar mig så fort han vaknar och sen kommer jag vara där tills på måndag morgon.
Åååh, jag kan inte fatta att jag ska åka hem i övermorgon.
Jag har inte haft nån hemlängtan eller något den här gången. Men det ska verkligen bli skönt att komma hem! Jag längtar efter mitt liv i Trollis. Och efter alla goa nära och kära därhemma.



Vårt VIP-rum



JT håller handen på hjärtat och sjunger nationalsången





Jag med Naturals maskot.
(Det var varmt att sitta ute som ni ser. Hoppas på svalare väder i Sverige)

Ses snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0