Mixed feelings

Idag är det exakt två veckor kvar tills jag åker hem till Sverige igen. Shit! Kan inte fatta hur fort mina 9 veckor här har gått.
Men åh vad kul jag har haft!! Och jag har fått vara med om så mycket! Jag behövde verkligen det här!
Har insett en hel del saker och fått en hel del nya värderingar.
Känns som att jag är en helt ny person! Så kände jag förra gången också, men det är väl för att man utvecklas och lär känna sig själv mer.
Har i alla fall massa planer för hösten! Ska bli spännande att se hur det går.

Jag är jättespänd på att åka hem och träffa alla goa människor och fortsätta med mitt liv därhemma. Vet att det kommer vara fullt upp. Vilket jag älskar!
Men samtidigt har jag det väldigt roligt här och får vara med om så mycket. Så det är lite blandade känslor.
Men jag får väl se till att ge mig ut på nåt nytt äventyr snart igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0