New Orleans

Åh, jag är som ett litet barn dagen innan julafton. Det pirrar i hela kroppen och jag är så förväntansfull. Imorgon är nämligen sista dagen jag jobbar och efter jobbet kommer Chalin och hämtar mig för tidigt på fredag morgon ska vi börja vår 12 timmar långa roadtrip till New Orleans!!!
Det ska bli såååå kul!! Jag har verkligen sett fram emot det här!
Ska försöka komma ihåg att ta massa kort! Men jag har inte bestämt än om jag ska ta med mig datorn eller inte. Får se.. Kanske kan låna en dator på hotellet och blogga så ni får lite uppdateringar.
Annars kommer jag tillbaka sent på tisdag kväll igen så då skriver jag då.

Nu ska jag sätta igång och packa! Blir nog inte så svårt för jag har knappt några kläder. Tog inte med mig så mycket hit och jag har knappt köpt nåt. Det får blir mer shopping i New Orleans!
Åååh jag kan inte fatta hur fort tiden har gått!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0