Sorry, I´m from Sweden!

Mirka och Lllanely kom över idag och vi slappa vid poolen hela eftermiddagen. Hur gött som helst!
Behövde jobba lite på min solbränna med så det var bra.
Vi beställde pizza som dem körde hem till huset. Det roliga var att pizzan kostade 14 dollar så jag gav pizzakillen en 20-dollarsedel och fick växel på 6 dollar tillbaka. Jag vet att Lllanely sa nåt om dricks men jag trodde killen la till det på priset, men det klart han inte gjorde.
Så när jag stängt dörren frågade Eddie om jag gav han dricks och det gjorde jag ju inte så jag fick springa efter killen som redan satt i bilen och var på väg att åka och ge han 3 dollar i dricks och ursäkta mig med att jag är från Sverige och inte visste det, haha.
Det är nog första gången jag har utnyttjat den ursäkten sen jag kom hit denna sommaren. Så tycker det var på tiden att jag fick utnyttja den.

Lllanely berättade för mig att hon precis börjat på nån yogaklass som dem har här. Jag skulle gärna vilja prova så jag ska följa med henne imorgon kväll. Det ska bli kul!

Äntligen ska ni få lite bilder på poolen!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0