The end is near

Denna helgen blir min näst sista i Bentonville så får se om jag kan komma på nåt speciellt som jag vill se eller göra innan jag åker hem. Har inte lyckats komma på nåt än i alla fall. Har nog sett det mesta här omkring.
Ikväll blir det i alla fall middag på en italiensk restaurang. Älskar italiensk mat! (Älskar så gott som all mat! haha)
Dock vet jag att min mage inte älskar samma saker som jag så får nog ta det lite lugnt med pastan ändå.

Imorgon har jag inte så mycket planerat mer än att jag ska åka och köpa extentions med Chelsie. Åh, vad jag har längtat! Äntligen!
Efter det ska jag och Chalin laga thaimat och sen blir det nog bara till att hänga vid sjön, om det är fint väder förstås. Men det får vi hoppas på! Får ju jobba lite på min bränna nu innan jag kommer hem till Sverige. Det mesta har försvunnit nu eftersom jag inte kan sola under veckorna längre.
På söndag ska jag försöka se Llanley och Mirka. Har inte träffat dem på två veckor nu så skäms lite. Ska fråga om de vill gå på bio eller nåt. Det var ett tag sen nu så är sugen på det.

Jag vet inte om jag kommer vara vid datorn så mycket i helgen, brukar inte bli så. Så ni får ha en riktigt bra helg!!

Puss & Kram


Vet inte om jag ska köpa enbart blonda extensions eller blonda med mörkare slingor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0