2 more days!!

Det blev ingen yoga igår för Llanely var tvungen att jobba så istället tänkte jag att jag kunde åka och träna på gymmet. Men så kom jag på att jag behövde köpa lite grejer inför New Orleans resan så tänkte att jag kunde göra det lite snabbt och sen träna efteråt.
Det vara bara det att jag fastnade bland alla snygga kläder och skor och blev kvar tills kl 9. Så det blev ingen träning alls. Och min kropp kände av det för jag var på så dåligt humör sen när jag kom hem, så jag bestämde mig för att gå lägga mig med en gång.

Jag får se om jag ger det ett nytt försök ikväll. Kan inte med att låna bilen hela tiden så får se hur jag gör.

Jag vill bara att det ska bli torsdag kväll!! Från och med då vet jag att jag kommer ha 10 underbara dagar framför mig!





Så här såg jag ut förra gången jag kom hem från USA. Denna gången är det inte riktigt lika illa..


Kommentarer
Postat av: Camilla

ska bli skönt att få hem dig!! ser fram emot hösten och är nyfiken på alla dina planer :) och förlåt för rubriken, tänkte faktiskt inte på det, haha ;)

2010-08-10 @ 22:15:39
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Goa tös, denna gången är det inte riktigt lika illa. ;) Sötnöt!

2010-08-10 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0