That was a suprise

Jaha då har snart halva veckan gått. Skönt! Händer inte så mycket på veckorna då jag jobbar hela dagen och tränar på kvällen, men jag har inget emot det. Desto roligare kan jag ha för pengarna sen!
Det som är så bra är att jag inte har shoppat nåt alls nu på flera veckor så har sparat jättemycket pengar. Hoppas du är stolt över mig mamma!!

Men en liten roadtrip till New Orleans, Louisiana, håller på att planeras så går nog åt lite pengar där, men det blir inte så dyrt det heller då vi kör bil. 13-17 augusti åker vi så det är bra då har jag några dagar här innan jag åker hem. Hotell är redan bokat. Mitt i centrum ska vi bo. Ska försöka lägga ut lite bilder imorgon.

Nu ska jag klättra i säng. Ja, min säng här är faktiskt så hög att jag måste klättra upp i den. haha.



Kate showed me the pose!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0