Supermysig helg

Förlåt för att jag inte har skrivit på hela helgen. Jag har vart hos Chalin så jag har inte suttit vid datorn.
Känns som att jag har vart iväg på en liten minisemester eftersom jag inte vart hemma. Och vi har bara slappat hela helgen så det har verkligen vart skönt. Eller vi var faktiskt en snabbis på gymmet i lördags eftersom vi inte kunde åka dit i fredags, men annars har det vart en hel del slappande.

I fredags jobba jag till kl 6 och sen åkte jag och Chalin och åt på en kinarestaurang. Vi beställde in lite olika rätter som vi delade på. Hur gott som helst! Efter det blev det slapp framför tvn.

I lördags åkte vi först till gymmet och sen köpte vi massa frukt och bär för att göra smoothies och ingredienser till köttbullar.
Sen åkte vi hem och gjorde smoothies och efter det låg vi bara vid sjön. Jag fick pratat med emma också. Och hon fick pratat md chalin, haha.
På kvällen blev det köttbullar som blev ganska så misslyckade. Hur man nu kan misslyckas med köttbullar vet jag inte?! men men.. Nästa gång behöver jag ett recpet att följa och inte mammas "du kan ta det eller det, och lite av det" haha. Jag behöver exakta mått!
Jag har ju aldrig riktigt lärt mig att laga mat eftersom jag har haft en mamma som gör så god och bra mat.

Igår var vi och åt brunch. Det var buffé så jag åt massa mat och fick jätteont i magen. Varför lär man sig aldrig?!
Så efter det orka vi bara ligga framför tvn hela dagen.









Kommentarer
Postat av: Camilla

åh va mysigt ni verkar ha :) åker han med hem sen eller? ;) haha

2010-08-02 @ 21:27:27
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: mamma

Vad mysigt:) Hälsa honom från mig:) //Kram mamma

2010-08-03 @ 10:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0