Fredag

Fredagen började med grupparbete i skolan. Var färdig runt halv 2-tiden. Precis när jag kom hem ringde Jennie och frågade om jag ville följa med och äta thaibuffé. Det lät inte helt fel så jag följde med. Efter det blev det en lite snabb shoppingtur på Oden. Sen en trip till Jennies syster och hennes familj. Lekte lite med barnen och åt lite lussefika. Sen hem till Jennie och kollade på idol och hade mysigt.
Man vet aldrig vad som händer när man är med Jennie. Det är det som är så roligt!



Den här mysiga tröjan köpte jag på Gina. På bilden är den vit, men jag köpte en ljusrosa. Behövs verkligen i skolan. Så fruktansvärt kallt där! (bra ursäkt va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0