Julsittning

Nu känns det att julen börjar närma sig. Men kan fortfarande inte fatta att det är julafton om två veckor!!!
Man är så fokuserad på skolan att man inte hinner tänka på jul.

Men igår var det glöggmys för alla studentambassadörer på skolan. Väldigt trevligt! Det var lite tävlingar och grejer också. Mitt lag vann! Wihooo!! Inte ofta jag vinner så alltid extra roligt när jag väl gör det!
Och idag blir det julsittning på skolan. Ska bli jättekul! Har verkligen sett fram emot det!

Imorgon kommer förhoppningsvis mamma, christian och elias och hälsar på. Blir julklappsshopping och kanske bowling på kvällen. Mysigt mysigt!!
Så hoppas på att få köpt de flesta julklappar imorgon.

Nu får jag skynda på så jag inte kommer försent till skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0