4th of July

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om kvällen igår. Först får jag väl tacka för att jag lever och inte är det minsta skadad. Inte ens en liten brännskada fick jag. Helt otroligt!
Vi sköt nog raketer i minst 2 timmar. Trodde aldrig att det skulle ta slut! Var riktigt orolig ibland eftersom en del var rätt fulla så raketerna gick inte riktigt dit dem skulle. Men som tur var, var jag nykter så jag kunde springa undan när det behövdes.
Nej, det var inte riktigt så farligt som det låter. Det var ingen som skadades förutom nån eldflaga i ögat och nån pytteliten brännskada.
Sen fick jag köra en stor truck hem. Var lite orolig att det skulle va mycket trafik och många onyktra som var ute och körde men det var ingen fara. Skönt!
Det måste se roligt ut när lilla jag är ute och kör i en stor truck, haha.

Okej, nu ska jag ut och lägga mig vid poolen och jobba lite på solbrännan.


Kommentarer
Postat av: siv

Hej! Skönt att du är förståndig och är försiktig.Mycke kul du får vara med om. Kram på dej och ta väl hand om dej.

2010-07-07 @ 22:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0