A nice break

Passar på att skriva lite för jag har "rast" just nu. Kate är och leker med en kompis och JT ligger och vilar.
Jag fick mig en liten nap jag också. Somnade idag igen när jag låg där med JT.
Det behövdes, jag somnade rätt sent igår. Men som tur var fick jag lite sovmorgon idag och började inte förrän klockan 10. Men jag gick ändå upp vid 8 eftersom jag hade lite saker att fixa.

Det är skönt att det är torsdag idag och snart har denna veckan gått. Den blev inte alls så lång som jag hade trott.
Ska bli riktigt skönt när jag får checken imorgon. Då har jag tillräckligt för att åka till Mexico.
Kan inte fatta att jag ska åka dit! Eller det är ju inte helt säkert än. Det beror på om Emma kan få ledigt dem dagarna. Jag hoppas verkligen det! Annars vet jag inte vad jag gör!
Sen blir det till att spara ihop till hyran också. Får ju låna pengar av min söta lilla mamma sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0