Busy

Förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag. Har vart mycket nu. Barnen är ju inte i skolan nu utan jag jobbar hela dagarna från 8-6 på kvällen.
Sen på kvällarna håller jag på och kikar flygbiljetter och hotell. Jag & Emma planerar nämligen att åka till Cancun i Mexico någon gång i augusti.
Först var det ju meningen att jag skulle åka och hälsa på Emma i Denver, Colorado men sen såg jag, eller Robyn såg, att en biljett till Denver kostar lika mycket som en biljett till Cancun. Och där är hur fint som helst! Robyn och Eddie har vart där flera gånger, bland annat på smekmånad.
Så vi planerar för fullt. Har tänkt åka nån gång i mitten av augusti. Får se lite när emma kan ta ledigt. För mig var det inga problem. Robyn & Eddie tycker verkligen att jag ska passa på att åka på en resa när jag ändå är här.

Jag var också barnvakt åt två små killar igårkväll. Det var inte svårt alls. Barnen låg redan och sov så jag skulle bara vara där medan föräldrarna var ute och gick en promenad i en timma. Jag hade tagit med en bok som jag läste så tiden gick jättefort!

Idag har jag också jobbat lite extra. Robyn & Eddie skulle ut och äta och lite sånt med några kompisar så jag har precis lagt Kate och JT. Eller Kate somna väl för en och en halv timma sedan men sen har jag fått ligga i JT's säng i över en timma. Han ville aldrig somna, men han var ändå helt tyst och låg helt stilla så jag trodde flera gånger att han hade somnat, och försökte därför så försiktigt jag kunde resa mig upp. Men det gick inte.. det slutade med att han inte litade på mig alls så han höll fast mig i tröjan, haha.
Men efter en timma, då även jag hade hunnit slumra till, kunde jag äntligen ta mig upp.
Klockan är ca halv 12 nu så jág ska göra mig redo för sängen, så får jag hoppas att dem kommer snart. Ska ju upp tidigt imorgon och har en lång dag framför mig igen. Nu hör jag garageporten öppnas!




SNART!!

Kommentarer
Postat av: sara

fin bild!

2010-07-15 @ 07:15:15
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: mamma

Gud sanna!!! Så underbart fint:)Dit vill jag oxå....

2010-07-15 @ 10:10:22
Postat av: siv

Så roligt att höra från dej igen.Jag förstår att du har fullt upp med jobb.Vilken härlig resa som väntar dej vad kul.Lycka till!Kram

2010-07-15 @ 10:54:48
Postat av: Älin

Å jag blir avis. Vilken underbar resa!!

2010-07-15 @ 22:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0