Crepes

Kom precis hem från down town. Idag blev det crepes till brunch. Min area director, hon som hade hand om alla AuPairer när jag var här, har tillsammans med sin man köpt en liten trailer där de står och gör crepes som dem sedan säljer.
Så idag stod dem på torget här nere i Bentonville. Det var väldigt populärt! Långa köer! Men det förstår jag för dem var riktigt goda!
Synd att jag inte tänkte på att ta ett kort. Måste bli bättre på att ta kort!

Efter att ha ätit våra goda crepes åkte Llanely och jag till Walmart för att köpa lite hälsosam mat. Jag har funderat på om jag skulle lägga pengar på att köpa egen mat, kändes lite onödigt när jag kan få gratis. Men samtidigt måste jag tänka på min hälsa så nu ska jag köpa egen frukt, grönsaker, fisk och andra grejer som familjen inte köper.

Ikväll bjuder Lllanely på middag så det blir mexikanskt. Ska bli jättegott. Älskar mexikansk mat!
Ska försöka komma ihåg att ta kort ikväll!


Förresten igår gjorde jag, Kate & JT chokladbollar. Yummy yummy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sanna vet du vad? Jag och katie gjortde precis likadana i fredags :D kul! har bild på det också!

2010-07-11 @ 23:21:37
URL: http://emmabeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0