Det blir inte alltid som man har tänkt sig..

Åh, denna morgonen/förmiddagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, utan mycket bättre!!
Robyn frågade mig om jag kunde köra Kate till skolan. Hon ska tydligen gå i någon bibelskola varje dag denna veckan mellan 9-12.
Jag tycker det är jätteroligt att köra barnen till olika grejer. Sen när jag kom tillbaka till huset kl 10 så ligger JT fortfarande och sover, och det gör han än! Han somnade tydligen väldigt sent igår.
Så nu har jag lite rast. Inte dumt!
Så dagen blir inte alls så lång som jag hade tänkt mig!

Men nu vaknar nog JT när som helst för Eddie sa att han skulle öppna hans dörr så han börjar vakna.


Kommentarer
Postat av: carro björn

woho, nu har jag hittat till din blogg:) Gud vad härligt du ser ut att ha det, så himla avundsjuk. Njut ordentligt innan skolan börja igen:)jag kan ta ett svenskt havsdopp åt dig! Kram kram

2010-07-26 @ 18:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0