Dinner

Nu ska jag snart iväg på middag med Hannah, tjejen som bodde granne med Robyn & Eddie innan och som är från Sverige.
Vi skulle till nåt coolt hamburgarställe och sen skulle vi nog köpa frozen yoghurt. Smarrigt! Ska bli så kul att träffa henne igen och ta igen allt som har hänt det senaste året.
Hannah, hennes pappa och några syskon ska åka till Sverige i helgen. Lite komiskt att jag kommer hit och dem åker till Sverige.

För övrigt har det varit en väldigt lång dag idag. Jag var hemma runt halv 1 igår och sen skulle jag upp vid 7 och jobba 10 timmar. Men jag lever!
Jag vill ju ta vara på alla roliga tillfällen jag får!

Imorgon är det en lång dag också. Får hoppas att det inte blir allt för sent ikväll.


Lite suddig men men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0