Dr Pepper



Så gooood men så farlig!

Igårkväll var jag på ett uteställe och jag kände mig som 17. Jag fick ett stort kryss på handen som visade att jag var under 21 och inte kunde dricka någon alkohol. Det är lite irriterande för jag fyller ju om två månader. Det hade ju vart gott med ett glas vin eller nåt. Lite pinsamt när man är med nån som är 26 också, och redan känner sig liten. Well, I guess I make it up with my cleverness!

För att inte vara så tråkig och beställa in vatten så beställde jag Dr Pepper. Jag vet att Robyn alltid dricker det och jag provade Diet Dr Peppar för några helger sen och det var gott. Det är läsk med smak av marsipan och körsbär. Riktigt gott! Jag dricker ju aldrig läsk annars men nu blir det kanske ändring på det.
I alla fall så var jag kanske hemma runt 11 så la mig kanske kl 12. Men jag kunde inte somna förrän halv 5 på morgonen. Jag var inte trött alls och jag förstod inte varför. Jag hade ju vart så trött innan på dagen och under kvällen.
Inte förrän idag klockan 8 på kvällen fick jag klart för mig att Dr Pepper innehåller koffein! Tack Christian nu vet jag varför jag inte kunde somna! Kan ju vara bra att veta. Så det var nog sista gången jag drack Dr Pepper sent på kvällen.
Jag dricker ju varken kaffe eller cola så min kropp är ju helt ovan vid koffein. Så det var kanske inte så konstigt. Så tre timmar fick jag sovit inatt.
Så det blir sängen för mig nu. Kommer nog sova som en stock!

Längtar som bara den till imorgon!! Först blir det nog frukost på IHOP, som är kännt för sina goda pannkakor.
Sen blir det nog till att hänga vid sjön med trevligt sällskap!


Kommentarer
Postat av: mamma

ja du Sanna,det är nog som morfar säger - Allt som är gott är farligt!//Mamma

2010-07-17 @ 15:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0