Frozen yoghurt is my new favourite!

Det var jätteroligt att träffa Hannah igen och vi prata om massa intressanta grejer. Jag lärde mig massa nytt om den amerikanska kulturen. Lättare när man har nån man kan prata med på svenska.
Det blev mexikansk mat. Hur gott som helst! Och sen åkte vi till ett ställe där dem har yoghurtsglass i massa olika smaker som man kan välja mellan och sen kan man välja valfri topping vilket kan vara godis, strössel, sås, nötter, frukt och bär, flingor.. ja allt möjligt. Sen så väger man det och betalar ett pris utifrån vikt.
Dit måste jag gå igen. Definitivt mitt nya favoställe!


                                    Hannah


 Min "Peanutbutter-Cake batter-Coconout frozen yoghurt med frukt, bär och nötter".

Kommentarer
Postat av: sissi

åååååååhhhhhh! youghurt land!!! Älska!! har tänkt starta de i sverige!! såååååååååååå gott! kul å se att du har det bra i staterna! kram sissi

2010-07-24 @ 22:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0