I love mexican food!!

Idag åkte jag och Chalin runt till olika mexikanska restauranger för att hitta den bästa. Så för att vi skulle kunna smaka och se vilket som var bäst samtidigt som vi inte skulle bli för mätta så beställde två olika tacos och två olika tamales på varje ställe och så delade vi på dem. Efter 3 restauranger var vi så mätta att vi inte orkade mer. Så vi ska fortsätta en annan gång. Men riktigt gott var det!
Jag får ju passa på att äta nu eftersom vi inte har några mexikanska restauranger (vad jag vet) i Sverige.








Kommentarer
Postat av: Camilla

låter som ett riktigt kap sannish! ;)

2010-07-26 @ 06:00:50
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: Elin

SANNA - Han är skitsnygg!!!!!!

2010-07-26 @ 13:08:42
Postat av: siv

Jag förstår att du trivs.Men men det bekymrar mej du vet hi,hi.Kram

2010-07-26 @ 13:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0