Lazy day

Ja, jag vet inte ens om jag vågar erkänna det... jag har nog suttit vid datorn nästan hela dagen. Förutom när jag tog en promenad och gjorde lite styrkeövningar.
Grejen var att jag väntade på att Llanely skulle se klart på fotbolls-vm och sen skulle vi åka och hitta på nåt tillsammans med Mrika. Men sen var dem tvugna att jobba så det blev inget.

Jag kan inte fatta att jag har suttit här så länge! Eller självklart har jag gjort lite smågrejer i mellan men inte så mycket.
Men förhoppningsvis blir det ändring på det snart!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa lite. Har en tuff arbetsvecka framför mig då jag förmodligen ska jobba 10 timmar mån-fre. Barnen har nämligen ledigt från skolan denna veckan annars är dem ju där mån-ons. Så dem dagarna brukar jag bara jobba 4 timmar.
Vi får se till att hitta på massa roliga saker helt enkelt. Jag har fått höra att AuPairen från Brasilen som var här sist lät barnen kolla på tv hela dagen medan hon satt vid datorn. Ja, så kan man ju också göra.
Skulle dock inte funka nu när Eddie jobbar hemifrån. Och sen hade jag inte kunnat med heller. Jag menar jag får ju betalt för att vara med barnen.




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Sanna.Hoppas allt är bra.Här är tropisk värme.Igår 32grader.Puh:)Kram mamma

2010-07-12 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0