Living the dream

Åh, jag är så lycklig just nu! Jag trivs verkligen hur bra som helst här och jag har så kul!
Jag försöker njuta så mycket som möjligt för jag vet att det bara är 3 veckor kvar.
Men det är så härligt att vakna upp varje morgon och vara glad och se fram emot dagen. Det är så jag vill att hela mitt liv ska vara och jag ska göra mitt bästa för att försöka få det så.
Men samtidigt som jag trivs väldigt bra här saknar jag alla nära och kära där hemma. Hade jag haft er här så hade mitt liv varit perfekt.
Men kanske är det just det att det bara är tillfälligt som gör det så roligt att vara här. Det hinner inte bli vardag utan det händer nåt nytt och spännande nästan varje dag.

Ikväll kommer i alla fall Chelsie och hämtar mig så fort jag har slutat jobba och så åker vi hem till henne för att fixa lite middag. Sen kommer Chalin lite senare och då blir det movienight. Ska bli riktigt skoj! Har alltid kul när jag är med dem.




Kommentarer
Postat av: siv

Det låter härligt Sanna.Ja njut 3 veckor går fort.Vi saknar dej oxå.Kram på dej.

2010-07-27 @ 21:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0