Ooops I did it again!

Jag har bara gått och väntat på att det skulle hända nåt med Robyns eller Eddies bil när jag har lånat dem. (Ni som följde mig under min förra vistelse här vet vad jag pratar om.) Och igår hände det!
Jag hade lånat Eddies truck för att åka och shoppa lite.
När jag skulle åka hem startade jag bilen för att sätta igång ACn och sen stängde jag förardörren och skulle öppna bakdörren för att lägga in shoppingkassarna. Det var bara det att alla dörrar hade låst sig och gick inte att öppna.
Och nyckeln satt ju i startlåset inne i bilen. Tror ni jag fick panik eller?!
Jag skakade och var så nervös när jag ringde Robyn och berättade vad som hade hänt. 20 minuter senare så kom hon och Kate med den andra nyckeln och låste upp bilen.
Jag var jättenervös för att hon skulle vara arg, men hon sa att det var absolut ingen fara och att hon och Kate hade tänkt att åka och shoppa i vilket fall. Så hon tyckte mest bara synd om mig.
Så det kändes skönt men det var fortfarande oerhört pinsamt.

Men jag vet inte vad som hände för Eddie sa att dörrarna inte borde låsa sig bara för att man stänger passagerardörren.
Antar att det var min vanliga otur igen!
Men det jämna ut sig med min tur på kvällen så jag är inte bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0