På toppenhumör igen!

Jag måste erkänna att jag har varit lite nere de senaste dagarna. Vet inte riktigt vad som hände, men mådde inte alls bra. Eller jag kanske vet vad det beror på men det är svårt att säga. Det lättaste skulle vara om någon sa till en att du är ledsen/arg/upprörd/orolig över det här och det här. På något sätt är det mycket lättare att veta vad det är man är glad över.
Men tror allmänt att allt har gått lite väl snabbt och mycket som jag varit med om det sista. Och sen är jag en person som är väldigt orolig av mig.

Men när jag vaknade idag kände jag en härlig känsla och jag kände mig mycket gladare. Och nu helt plötsligt är jag på toppenhumör igen. Och det är jag väldigt glad över!! Det är helt otroligt hur mycket lättare livet blir när man är på bra humör!

Och jag måste säga att jag är väldigt glad över att jag åkte tillbaka hit. Jag tror på att allt händer av en anledning. Och nu vet jag vad jag vill göra med mitt liv! Bäst att skriva ner det ifall att jag glömmer när jag kommer tillbaka..

Nu ska jag sova, men först vill jag bara ge ett filmtips på en bra film som jag såg på bio nu ikväll. Nämligen Knight & Day med Tom Cruise och Cameron Diaz. Den var spännande och rolig på samma gång. Riktigt bra!

Här är trailern:

http://www.youtube.com/watch?v=IpqBWEtZs24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0