Sleepy

Åh, varför kommer jag alltid i säng så sent för. Försöker lägga mig tidigt varje kväll men det är helt omöjligt. Nej, jag ska asbolut inte klaga. För anledningen till att jag lägger mig sen är för att jag är ute och hittar på roliga saker. Och jag måste ju verkligen passa på nu. Tre veckor kommer att gå riktigt snabbt!
Det är bara det att jag är så trött. Men det är ju fredag imorgon och sen helg. Yeeey! I love the weekends!
Ska försöka ta massa kort den här helgen. Har inte tagit så många kort än så länge.

Nej, nu måste jag krypa i säng. Ska bli sååå skönt!
Förresten har jag lyckats skada mina tår också. Känns som att jag har stukat dem. Men konstigt för jag har inte märkt att jag gjort nåt med dem. Men har antagligen stressat runt och slagit i dem nånstans men inte hu´nnit reflektera över dit. Så nu gör det ont både i vänster höft och i tårna på den vänstra foten.
Som tur är finns det motionscyklar på gymmet. Det är värre när jag behöver springa efter John Thomas, haha.
Vet inte vad jag har gjort med min höft. Har ju vart så länge nu. Får kanske kolla upp det när jag kommer hem.

Jag tog massa kort med Kate idag men datorn vill inte samarbeta så kan inte lägga upp dem. Ska försöka igen imorgon.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Sanni.Här ösregnar;) Gott o mysigt.Hoppas allt är bra,men det låter ju så. // Kramar från oss.Mamma

2010-07-30 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0