Some extra money

Det får bli ett litet kort inlägg för jag är trött och måste sova. Skulle egentligen ha gått upp halv 5 imorses för att köra Eddie till flygplatsen. Men han knackade på min dörr lite efter 4 och sa att hans flyg var inställt och han skulle inte åka förrän kl 10. Så jag somnade om igen. Trodde först när han knackade att jag hade försovit mig och inte hört klockan eller nåt. Men som tur var, var det inte det.
Så jag körde han till flygplatsen vid halv 10 och sen åkte jag direkt till gymmet. Efter gymmet köpte jag gymmets egna smoothie som var jättegod! Älskar smoothies!!
Sen bar det iväg till Walmart för att inhandlas massa god mat. Och sen jobbade jag i några timmar.
Grannen ringde idag och frågade om jag ville komma och passa deras barn igen medan de gick en promenad.
Självklart sa jag ja eftersom det innebär 75 kr för att bara sitta och läsa en bok i en timme. Det är bra för då får jag läst lite också. Tar mig aldrig tid till det annars.

Imorgon bär det av till gymmet igen. Chalin hämtar mig vid kvart över 9 imorgon. Perfekt att ha nån att träna med. Mycket lättare att komma iväg då. Men Camilla var inte orolig, du är fortfarande min bästa träningskompis!




Var tveksam till att rocka rockring skulle vara en bra workout, men efter att ha provat i helgen tror jag på det mycket väl! Klarade bara att ha kvar ringen i max en halv minut eller nåt men man blev riktigt andfådd!


Bild från i fredags. Llanely och jag.


Bild från i lördags när vi var vid sjön




Blev visst ingen kortis after all. Hade roligt sällskap på Facebook så satt kvar lite längre. Vet hur roligt det är med bilder så..

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha skönt att höra! har också ett subsitut här men ska bli kul att träna ihop sen igen :) vet inte om du sett det men min blogg, facebook och mail blev hackat igår. bloggen är igång igen, men det andra får vi se.. använd min [email protected] om du ska maila mig tills vidare! hoppas verkligen att mailen går att få tillbaka, har så mycket grejer där :( kraaam

2010-07-27 @ 16:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0