Sunday

Har precis avnjutit en god brunch bestående av ägg och bacon.
Nu ska jag försöka ge mig ut på en liten promenad. Får se hur det går. Det är inte det lättaste att gå när det är så varmt och konstig luft ute.
Men jag känner att jag måste röra på mig. Har regnat här hela veckan så har inte motionerat nånting. Och det behövs när man är här!!

I eftermiddag/kväll ska jag nog träffa Mirka och Llanely. Får se vad vi hittar på.

Hoppas ni alla därhemma (och emma i denver) har haft en bra helg!!

Kramar


Kommentarer
Postat av: Camilla

du, det behövs här hemma också! fikarasterna på jobbet är inte att leka med, haha

2010-07-11 @ 19:32:44
URL: http://millajo.blogg.se/
Postat av: siv

jag har haft en lugn helg.Morfar har hjälpt Åsa. Man har inte orkat göra så mycke efter som det har varit så varmt.Åskan gick för en stund sedan å då kom det även lite regn.Nu måste jag oxå röra på mej lite ska gå en kvällspromenad.Kram på dej.

2010-07-11 @ 20:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0