Thursday night

Förhoppningsvis kommer jag ha lite roligare saker att skriva om under helgen. Det har inte hänt så mycket här under veckan. Mitt liv har mest bestått av jobb och promenader. Och ganska mycket dator också.
Men förhoppningsvis ska jag få komma ut lite under helgen.
Förutom att jag ska ut på en flotte och festa så blir det även lite fest imorgon. Eller jag hoppas det i alla fall. Jag och Llanley ska till nån club. Hon kände några som hade stället tror jag. Inte säkert jag kommer in då det är 21 där. Men hoppas det i alla fall.

Jag har börjat få lite ont i halsen så sitter här med en stor kopp kamomillte med honung. Får hoppas det blir bättre under natten.

Imorgon kommer jag tjäna lite extra pengar. Jag ska nämligen passa grannens dotter i några timmar. Hon är lika gammal som Kate så de kommer leka hela tiden. Så tror inte att det ska bli några problem.
Och sen kan jag förhoppningsvis passa henne som lite extra jobb. De har nämligen precis flyttat hit.

Förresten jag blev så glad innan idag för Emma ringde från Denver!! På nåt sätt känns det mycket tryggare att ha en kompis här i samma land. Och så kan vi ringa till varandra mycket billigare!

Nej, nu måste jag gå och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0