Träningsvärk!!

Shit, jag får se om jag kommer upp ur sängen imorgon! Har tränat benen hårt idag så dem är så ömma!
Men det gillar jag!
Efter gymmet låg jag ute och sola lite vid poolen. Får passa på medan barnen är i skolan och det är fint väder.
Ska försöka göra det imorgon också.

Annars har det inte hänt speciellt mycket. En liten grannkille kom och frågade mig idag om jag var tjejen från Schweiz. Varför blandar folk hela tiden ihop Sverige och Schweiz?! Och i så fall varför säger dem alltid Scweiz istället för Sverige. Det borde ju vara tvärtom. Det finns ju massa svenska skådespelare och artister och allt möjligt här. Och man pratar väl mer om Sverige än om Schweiz.
Jaja, jag sa i alla fall att jag var från Sverige så får hoppas han säger det till sina föräldrar. Tror nämligen det är dem som har pratat om mig för jag har aldrig sett han förut. Och det är inte så att Kate och John Thomas har varit där.
Så då vet man att det går rykten om mig i bostadsområdet! Men det är väl roligt att man är intressant.

Klockan är bara 9 och jag behöver inte gå upp förrän halv 8 imorgon men jag är så trött! Så nu ska jag lägga mig och jag är säker på att jag kommer att somna inom en minut.



Natti natti. Saknar er mina små trollisar!

Kommentarer
Postat av: Musketör

<3

2010-07-21 @ 11:42:49
Postat av: Musketör 2

snyggaste bilden på oss, lätt.. får ta fler när du kommer hem! :)

2010-07-21 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0